22/1/2018  Forum | Chat | in mail | Ημερολόγιο | Ε-cards 

in.gr > health > Γυναίκα

 
  Η Υγεία στην Οικογένεια 
Ανδρας
Γυναίκα
Ηλικιωμένοι
Παιδί
  Νοσήματα 
Παθήσεις που αφορούν στη γυναίκα 
 Αισθητική 

Η επιστήμη παίρνει θέση 

 Πρόληψη 

Αναπαραγωγική ηλικία
Εμμηνόπαυση

 Διάφορα 

Ευ ζην και ποιοτική
 διαβίωση
 

 Σεξ 
 Εγκυμοσύνη 
Αναζήτηση

Χρησιμοποιήστε λέξεις κλειδιά για να αναζητήσετε πληροφορίες μέσα από τους καταλόγους του In health







 
  • Εξάσκηση με Βάρη για Γυναίκες
  • Εξάσκηση με Βάρη για Γυναίκες



    Βασική Εξάσκηση με Βάρη σε Γυμναστήριο

    Η εξάσκηση σε ένα καλά εξοπλισμένο γυμναστήριο ή στούντιο ενόργανης γυμναστικής έχει ορισμένα πλεονεκτήματα σε σχέση με την εξάσκηση στο σπίτι, αλλά οι πραγματικές διαφορές είναι πολύ μικρές. Οι ασκήσεις είναι ίδιες, αλλά στο γυμναστήριο βρίσκουμε, συνήθως, περισσότερα όργανα, μπάρες και αλτήρες με διαφορετικό μήκος, ειδικές μηχανές, σιδερένια πέδιλα κ.ά. Ουσιαστικά, είναι τόσο πολλά, ώστε στην αρχή δεν μπορείς να αποφασίσεις ποια να χρησιμοποιήσεις και ποια να αποφύγεις. Μερικά άτομα, όταν πηγαίνουν στο γυμναστήριο, θέλουν να δοκιμάσουν όλα τα όργανα. Το αποτέλεσμα είναι να περιπλανιούνται από τη μια μηχανή στην άλλη, χωρίς συγκεκριμένο πρόγραμμα και σκοπό. Συνεπώς, έπειτα από λίγο, χάνουν το ενδιαφέρον τους, γιατί με αυτό τον τρόπο εξάσκησης δεν βλέπουν τα αποτελέσματα που επιθυμούν. Όλα τα όργανα έχουν τη χρησιμότητά τους, αλλά μερικά χρειάζονται μόνο για μια ειδική εξάσκηση ή για τη δημιουργία μιας συγκεκριμένης αλλαγής σε κάποιο πρόγραμμα. Ας μην ξεχνάμε ότι είναι πολύ σημαντικό να διατηρούμε το ενδιαφέρον μας. Η μονοτονία και η ανία θα πρέπει να καταπολεμούνται.


    Η εξάσκηση σε γυμναστήριο με παρέα έχει καθοριστικά πλεονεκτήματα. Εκτός του ότι υπάρχει συνήθως αρκετός χώρος, ώστε να μπορούν να γυμνάζονται όλοι, μπορείτε να βρείτε και άλλους σε επίπεδο αντίστοιχο με το δικό σας, για να γυμναστείτε μαζί, να συγκριθείτε και να ανακαλύψετε τα σημεία στα οποία πρέπει να δώσετε περισσότερη προσοχή.


    Σε ένα γυμναστήριο μπορείτε να κάνετε ορισμένες ασκήσεις με μεγαλύτερο θάρρος από ό,τι στο σπίτι σας -π.χ., στα σκουότ και στις πιέσεις πάγκου-, γιατί έχετε τη δυνατότητα να πάρετε τις φορτωμένες μπάρες από τους ειδικούς ορθοστάτες ή να σας βοηθήσει κάποιος, αν βρεθείτε σε δύσκολη θέση.
    Πριν γραφτείτε σε κάποιο γυμναστήριο, αποφασίστε ποιοι είναι οι στόχοι σας. Μπορεί να θέλετε να γίνετε δυνατότεροι και να φορμαριστείτε για κάποιο σπορ. Ή ο στόχος να είναι απλώς να δυναμώσετε για τις ανάγκες της δουλειάς σας. Κάθε περίπτωση είναι διαφορετική και το πρόγραμμα εξάσκησης θα πρέπει να την υποστηρίζει ανάλογα.




     
     Μετρήστε την υγεία σας
     Υγιεινές προτάσεις
    Η συμβουλή μας για σήμερα
     Πείτε μου γιατρέ μου
    Οι ειδικοί απαντούν
     Ιατρικό αλφάβητο

    Λεξικό ιατρικών όρων
    για εύκολη ανάγνωση των ιατρικών θεμάτων




    In Health Επικοινωνία :
    Πείτε μας τη γνώμη σας